Značka Liu Jo vznikla v italském městečku Carpi v provincii Modena v roce 1995. Založil ji Marco Marchi společně se svým bratrem Vannim. Tato italská oblast je proslulá výrobou pletenin, které se objevily i v jejich první kolekci. Liu Jo se však stala populární na italském trhu až po uvedení kolekce Liu Jo Jeans, a to v roce 2008, kdy byly v televizní kampani poprvé představeny džíny Bottom Up.
Kolekce pro každou příležitost
Kolekci Black Label tvoří především saka s potiskem nebo áčkové šaty, kousky, které si můžete obléknout jak do práce, tak na večírek. Gold Label představují třpytivé koktejlové nebo dlouhé večerní šaty. Na neformální a víkendové outfity je vhodná kolekce White Label, která se skládá z jednoduchých kousků, jakými jsou pruhovaná trička a pohodlné šaty. V nabídce značky Liu Jo najdete také kolekci Blue Denim, která využívá technologii bi-stretch fibre na výrobu džín. Ty vaše křivky obepnou, ale zajistí, že se v nich budete cítit jako v bavlnce.
Jak vznikl název Liu Jo?
Název značky – Liu Jo – vznikl spojením dvou přezdívek. „Jo“ je přezdívka Marca Marchiho, kterou dostal od své bývalé přítelkyně. „Liu“ zase vymyslel Marco jako přezdívku pro ni. Spojením vzniklo jednoduché Liu Jo.
Pozice na trhu
Liu Jo provozuje téměř 400 obchodů a své kolekce prodává ve více jak 5 000 prodejnách a obchodních domech po celém světě. V současné době zaměstnává 800 lidí, z nichž 350 pracuje v sídle společnosti, v italském Carpi. V roce 2009 se maloobchodní distribuční síť Liu Jo v Itálii rozrostla také na mezinárodních trzích, neboť založili společnost Liu Jo Asia Pacific a Liu Jo Retail Benelux.
Známé tváře z plakátů
První modelkou, která zazářila v kampani Liu Jo byla Kate Moss. Po ní značka objevila novou ikonu, americkou herečku a modelku Dree Hemingway. Od roku 2016 se v reklamách na tu toto módní značku začaly objevovat dvojice známých (převážně amerických modelek), například Jourdan Dunn s Karlie Kloss, Martha Hunt s Jasmine Tookes nebo Kendal Jenner. Jména těchto modelek možná znáte z přehlídek Victoria's Secret.
Liu Jo a fotbal
V období 2018 – 2019 se značka Liu Jo stala hlavním sponzorem FC Bologna v lize A a krátce na to také sponzorem ženského fotbalového týmu. Na základě dohody získala společnost práva na umístění loga na dresy hráčů a zároveň poskytla oblečení personálu klubu a hosteskám na stadióně Dall'Ara.
Pozice na trhu
Liu Jo provozuje téměř 400 obchodů a své kolekce prodává ve více jak 5 000 prodejnách a obchodních domech po celém světě. V současné době zaměstnává 800 lidí, z nichž 350 pracuje v sídle společnosti, v italském Carpi. V roce 2009 se maloobchodní distribuční síť Liu Jo v Itálii rozrostla také na mezinárodních trzích, neboť založili společnost Liu Jo Asia Pacific a Liu Jo Retail Benelux.